فهرست مقاله
در ایران بازار لوازم آرایشی بسیار گسترده است و طرفداران زیادی دارد. ایران رتبه دوم استفاده از لوازم آرایشی در خاورمیانه را به خود اختصاص داده است. با استفاده از روش های بازاریابی می توانید فروش خوبی را در زمینه فروش لوازم آرایشی داشته باشید. روش های تبلیغاتی و بازاریابی معمولا پر هزینه و زمان بر هستند. هر کسب و کاری توان هزینه های سنگین تبلیغات را ندارد، مخصوصا اگر تازه کار خود را شروع کرده باشند. اگر می خواهید برای فروشگاه لوازم آرایشی خود با هزینه کمی، تبلیغات گسترده و انبوهی انجام دهید با ما همراه باشید تا با روش های پر بازده و کم هزینه تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید. در مدت زمان کمی می توانید توجه مخاطبین را بدست آورید و مشتریان جدید جذب کنید. تبلیغات پیامکی روشی کم ریسک با درصد موفقیت بالا و قابلیت تبلیغ انبوه برای انجام تبلیغات هستند. با نوشتن یک متن جذاب می توانید در زمان کوتاهی مشتریان خود را افزایش دهید. رعایت اصول بازاریابی پیامکی باعث می شود به سود قابل توجهی را برسید.
همانطور که می دانید در بازار لوازم بهداشتی رقابت زیادی وجود دارد. برای موفقیت در این حوزه، تبلیغات حرف اول را می زند. تنوع زیادی در فروشگاه های لوازم آرایشی وجود دارد . فروشگاه برای برقراری ارتباط با مشتریان نیاز به ابزاری دارد تا بروزترین رویدادهای فروشگاه را به مشتریان اطلاع دهد. سامانه پیامکی به شما کمک می کند تا بتوانید تعامل خود را با مشتریان حفظ و گسترش دهید. در کنار پیج اینستاگرام، کانال تلگرام و سایت فروشگاه داشتن سامانه پیامکی کمک موثری در فروش فروشگاه خواهد داشت. سامانه پیامکی ادز پنل با بروزترین بانک های شماره و امکانات پنل، در جذب مشتریان بیشتر و مطرح شدن نام فروشگاه تان تاثیرگذار است.
سامانه پیامکی چه تاثیری در مشتری مداری شما می گذارد؟
برای جذب مشتریان جدید و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار باید راهی برای ایجاد این رابطه پیدا کنید. تهیه خط اختصاصی ارسال پیامک به شما کمک می کند ارتباط نزدیک تر و کارآمدی با مشتریان خود برقرار نمایید. با سامانه پیامکی مشتریان را گروه بندی کرده و متناسب با هر گروه مطالب را آماده و ارسال کنید. ارسال پیامک شخصی سازی شده نشان دهنده ی ارزش به مشتریان است. پیام ها را به صورت شخصی با توجه به اطلاعاتی که از آن ها دارید، برای هر مشتری ارسال کنید. شخصی سازی پیام ها به مشتریان حس مهم بودن را منتقل می کند. این روشی موثر برای درگیر کردن مشتری با فروشگاه است. با سامانه پیامکی می توانید به صورت تکی، گروهی و انبوه پیام ارسال نمایید. لیست مشتریان فروشگاه را در دفترچه پنل پیامکی ثبت کنید. می توانید با آن ها ارتباط بگیرید تا اطلاع رسانی های لازم را انجام دهید. می توانید شارژ محصولات پر فروش را با ارسال پیامک به مشتریان اعلام نمایید. همچنین می توانید موجودی محصولاتی که طرفداران زیادی دارند را در قالب یک پیام اطلاع رسانی کنید. در این صورت مشتریان سریع تر برای خرید محصولات اقدام می کنند.
مزیت سامانه پیامک برای فروشگاه لوازم آرایشی
یکی از روش های رایج ارتباطی، سامانه پیام کوتاه (خدمات پیام کوتاه) است. این سیستم به کسب و کارها اجازه می دهد پیام های کوتاه کوتاهی را به تلفن همراه مشتریان خود ارسال کنند و به ابزاری ارزشمند برای فروشگاه های لوازم آرایشی تبدیل شده است که به دنبال حفظ ارتباط با مشتریان خود هستند. در اینجا، مزایای سیستم پیام کوتاه برای فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و اینکه چگونه می تواند برای کسب و کار و مشتریانش مفید باشد را بررسی خواهیم کرد.
ارتباط آنی با ارسال پیامک
یکی از بزرگترین مزیت های سیستم پیام کوتاه، توانایی آن در ارسال آنی پیام است. برخلاف ایمیل یا نامه های سنتی، که ممکن است ساعت ها یا حتی روزها طول بکشد تا به دست گیرنده برسد، پیامک ها در عرض چند ثانیه تحویل داده می شوند. این بدان معنی است که فروشگاه های لوازم آرایشی می توانند به سرعت و به طور موثر با مشتریان خود در مورد راه اندازی محصولات جدید، تبلیغات و رویدادهای خاص ارتباط برقرار کنند.
نرخ باز شدن بالا پیامک
این بدان معنی است که وقتی یک فروشگاه لوازم آرایشی یک پیام کوتاه برای مشتریان خود ارسال می کند، تقریباً تضمین شده است که پیام خوانده می شود و آن را به یک ابزار بازاریابی بسیار مؤثر تبدیل می کند.
ارتباط شخصی با مشتریان
سیستم پیام کوتاه به فروشگاه های لوازم آرایشی اجازه می دهد تا پیام های شخصی را برای مشتریان خود ارسال کنند و به آنها احساس ارزشمندی و قدردانی کنند. چه پیام تولد با تخفیف ویژه باشد، چه یک توصیه شخصی بر اساس خریدهای قبلی، سیستم پیامک امکان برقراری ارتباط صمیمی تر و متناسب تر را فراهم می کند.
افزایش تعامل با مستری
نشان داده شده است که پیام های SMS در مقایسه با سایر اشکال ارتباط، سطوح بالاتری از تعامل را ایجاد می کنند. مشتریان در مقایسه با ایمیل یا پست های شبکه های اجتماعی به احتمال بیشتری به پیام متنی پاسخ می دهند، و این باعث می شود فروشگاه های لوازم آرایشی راهی موثر برای تعامل با مشتریان خود و ایجاد روابط طولانی مدت باشد.
مقرون به صرفه بودن ارسال پیامک
ارسال پیامک یک راه مقرون به صرفه برای فروشگاه های لوازم آرایشی برای دسترسی به مشتریان است. در مقایسه با روش های سنتی تبلیغات مانند تبلیغات چاپی یا تلویزیونی، ارسال پیامک ها نسبتاً ارزان است و آن را به گزینه ای عالی برای مشاغلی با بودجه بازاریابی محدود تبدیل می کند.
یادآوری قرار ملاقات
برای فروشگاه های لوازم آرایشی که خدماتی مانند آرایش صورت، آرایش یا مشاوره مراقبت از پوست را ارائه می دهند، می توان از سامانه پیامکی برای ارسال یادآوری نوبت به مشتریان استفاده کرد. این به کاهش عدم نمایش ها کمک می کند و تضمین می کند که برنامه فروشگاه به خوبی اجرا می شود.
بدست اوردن بازخورد مشتریان
همچنین می توان از سیستم پیامک برای جمع آوری نظرات مشتریان در مورد تجربیات آنها از فروشگاه یا محصولات خاص استفاده کرد. با ارسال یک نظرسنجی سریع از طریق پیامک، فروشگاه های لوازم آرایشی می توانند بینش ارزشمندی در مورد ترجیحات مشتریان خود به دست آورند و بر این اساس بهبودهایی را انجام دهند.
سیستم پیامک طیف گسترده ای از مزیت ها را برای فروشگاه های لوازم آرایشی ارائه می دهد که به دنبال افزایش ارتباط خود با مشتریان هستند. از ارتباطات فوری و نرخ باز شدن بالا گرفته تا پیام رسانی شخصی و مقرون به صرفه بودن، سیستم پیامک ابزار ارزشمندی است که می تواند به فروشگاه های لوازم آرایشی کمک کند تا روابط قوی تری با مشتریان خود ایجاد کنند و فروش را افزایش دهند. فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی با بهره گیری از قدرت سامانه پیامکی می توانند از رقبا پیشی بگیرند و تجربه ای یکپارچه و جذاب را برای مشتریان خود فراهم کنند.
کاربرد های پنل اس ام اسی برای فروشگاه های لوازم آرایشی
سامانه پیام رسان ادزپنل برای فروشگاه های لوازم آرایشی مزایای زیادی دارد. با استفاده از پنل پیامکی فروشگاه ها می توانند پل ارتباطی قوی بین خود و مشتریان ایجاد کنند. همچنین با تهیه خط اختصاصی می توانید پیامک مشتریان را دریافت کنید. در پنل پیامکی ارتباطی دوطرفه با سرعت بالا در دریافت و ارسال پیام خواهید داشت. با دانستن امکانات سامانه تبلیغات بهتری می توانید انجام دهید. در ادامه مزیت ها و امکانات سامانه را توضیح می دهیم.
بازاریابی پیامکی برای تبلیغ محصول یا خدمات
از کم هزینه ترین و اقتصادی ترین روش های تبلیغات، ارسال انبوه پیامک به مخاطبین هدف است. با در نظر گرفتن سیاست های بازاریابی خود مخاطبین هدف تان را مشخص کنید. می توانید به صورت گروهی یا انبوه به مخاطبین پیام کوتاه ارسال نمایید. در منطقه نزدیک به فروشگاه پیامک انبوه ارسال کرده و آدرس فروشگاه را در پایان پیامک قید کنید. با تبلیغات محله ای افراد ساکن در محله را به فروشگاه خود دعوت نمایید. بانک های شماره متعددی در سامانه وجود دارد تا به اشخاص زیادی دسترسی داشته باشید. پیامک های خود را می توانید بر اساس سن و جنسیت ارسال نمایید. از آنجا که بیشتر مخاطبین فروشگاه های لوازم آرایشی خانم هستند می توانید پیام بر اساس جنسیت را انتخاب کنید. پنل پیامکی ادز پنل به شما امکان می دهد که از پیام های ارسالی خود گزارش گیری نمایید. در این صورت متوجه می شوید که چه تعداد از پیام هایتان به دست مشتریان رسیده است. نکته ای که در پیامک تبلیغاتی مهم است، انتخاب متن پیامک می باشد.
متن پیام ارسالی و جذابیت آن برای مخاطبان درصد نتیجه گیری شما را از تبلیغات بالاتر می برد. بخاطر محدودیت در نوشتن متن باید سعی کنید با استفاده از کلمات کم مخاطبین را جذب تبلیغ خود کنید. برای عملکرد بهتر تبلیغات، در متن اس ام اس آدرس صفحات مجازی خود را قرار بدهید. از مخاطبین بخواهید فروشگاه شما را در سایت و پلتفرم های اجتماعی دنبال کنند.
به وسیله ی سایت فروشگاه با مشتریان در ارتباط باشید
پنل پیامکی ادز پنل قابلیتی به اسم وب سرویس دارد. می توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن با مشتریان خود ارتباط داشته باشید. برای خرید های آنلاین مشتریان از سایت فروشگاه حتما سایت به پنل پیامکی باید وصل باشد. بیشتر مشتریان علاقه به خرید اینترنتی دارند و تایم آمدن به فروشگاه تان را ندارند. بنابراین باید فکری برای خرید های آنلاین مشتریان خود بکنید تا مشتریان اینترنتی خود را از دست ندهید. برای جلب اعتماد مشتریان خیلی مهم است که بعد از خرید آنلاین شان پیامک ثبت خرید برایشان ارسال شود. مشتریان و کاربران از طریق سایت می توانند با فروشگاه در ارتباط باشند. به راحتی می توانند مسائل خود را با پشتیبان سایت در میان بگذارند.
ایجاد خبرنامه هفتگی
برای فروشگاه خبرنامه اس ام اسی ترتیب بدهید تا بیشتر با مشتریان خود در ارتباط باشید. خبرنامه هفتگی راهی برای باز یادآوری شما به مشتری است. با ارسال پیامکی به مشتریان، از آن ها دعوت کنید تا به خبرنامه هفتگی شما بپیوندند. در متن پیام عددی را ارسال کنید تا اگر مشتریان تمایل داشتند با ارسال عدد عضو خبرنامه شوند. به صورت هفتگی مطالب آرایشی و مراقبت از پوست را در خبرنامه پیامکی فروشگاه منتشر کنید. از محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در فروشگاه مطلب تهیه نمایید. تبلیغ کردن محصولات فروشگاه را با خبرنامه های خود انجام بدهید. اگر بتوانید مطالب مفیدی را به مشتریان خود ارائه دهید، مطمئنا فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد.
تبلیغات به روش پیامک صوتی
پیامک صوتی باعث می شود تا لیست سیاه مخابرات را دور بزنید و پیام شما به گوش تمام مخاطبانتان برسد. به علت استفاده زیاد شرکت ها از پیامک های تبلیغاتی، برخی پیام تبلیغاتی را بر روی گوشی خود مسدود کردند. با پیامک تبلیغاتی به همه ی مخاطبان دسترسی ندارید و افرادی را از دست می دهید. در زمان تخفیفات آخر فصل با ارسال پیام صوتی مشتریان را تشویق به حضور در فروشگاه کنید.
سرعت پاسخگویی خود را افزایش دهید
بعضی از پیام ها را می توانید با سرعت بیشتری جواب بدهید. پاسخگویی هوشمند در پنل پیامکی به شما کمک می کند در مدت زمان کوتاهی به پیام مشتریان پاسخ دهید. پاسخ گویی هوشمند به دو طریق در پنل وجود دارد: منشی و پاسخگویی هوشمند، سیستم ایمیل کاتالوگ
در منشی پیامکی می توانید مطالب کمی را قرار دهید و خلاصه ای از مطالب را بگذارید. اما در ایمیل کاتالوگ فضای بیشتری برای ارائه مطالب در اختیار دارید. می توانید با استفاده از ایمیل کاتالوگ، لیستی از قیمت های محصولات را به ایمیل مشتری ارسال کنید. حتی می توانید کاتالوگ محصولات آرایشی را در اختیار مشتریان فروشگاه قرار دهید.
برگزاری مسابقات و نظرسنجی
از طریق سامانه پیامکی می توانید فرم نظرسنجی ایجاد کرد و به مشتریان خود ارسال کنید. در اینصورت می توانید از کیفیت خدمات خود اطمینان حاصل نمایید. ارسال پیام های نظرسنجی راهی عالی برای دانستن نظرات مشتریان و رضایت آن ها است. پیام های دریافتی مشتریان را در قسمت پیام های دریافت شده می توانید مشاهده کنید. دانستن عقاید و نظرات مشتریان شما را در جریان نحوه ی عملکردتان قرار می دهند. به وسیله ی قابلیت ارسال هوشمند در سامانه ادز پنل می توانید مسابقات و نظرسنجی، تبریک و یادآوری های مهم را انجام دهید.
تشویق مشتریان به خرید
فروشگاه لوازم آرایشی دارای تنوع محصولاتی زیادی است. برای فروش محصولات آرایشی که فروش زیادی ندارند بهتر است در بازه زمانی خاصی تخفیف در نظر بگیرید. این تخفیفات را به وسیله اس ام اس به مشتریان اطلاع دهید. پیام هایی که شامل تخفیف هستند بازخورد خوبی را به همراه دارند. برای تولد مشتریان می توانید پیامکی حاوی کد تخفیف ارسال کنید. تخفیفات آخر فصل خود را می توانید به شکل انبوه به افراد زیادی اطلاع رسانی نمایید. با استفاده از روش های ارسال پیامک انبوه می توانید در سطح گسترده ای تبلیغات پیامکی انجام دهید. سامانه پیامکی فرصتی عالی برای دسترسی به مشتریان جدید به شما می دهد. فقط کافی است متن پیامک خود را طوری انتخاب کنید که مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد.
تیم تولید محتوا